Super lekkere pizza, maar een wachttijd van 2 uur vonden we echt veel te lang. Indicatie bij bestellen was een uur.
Ook na bericht dat bestelling onderweg was, duurde het 30 minuten ipv de genoemde 10 tot de pizza's er waren.
Gelukkig waren ze erg lekke