Gemiddelde beoordeling:

Recente beoordelingen:

Verbrande pizza. Unacceptable
Bestelling niet bezorgd. Telefonisch niet bereikbaar. Zou 19:50 komen, om 21:00 reactie via mail. We zijn het gaan halen. Calzone was drijfnat van binnen. Was laatste keer dat we hier bestellen.
Excellent pizza and amazing people
ALTIJD lekker Italiaans eten, stelt nooit teleur, molto gustoso!
Altijd goed
Heerlijke Pizza's afgehaald. Echte Italiaanse pizza's. Tiramisu was ook top. Personeel was vriendelijk. We komen zeker nog wel terug
Pas na 80 minuten bezorgd. Dat is erg slecht.
Wij hadden de vegan pizza verdura en deze was heerlijk!!
Harde werkers die lekkere pizza's maken. Soms is wat geduld vereist in verband met de drukte; de pizza's worden vers gemaakt. Aanrader!
Heerlijke pizza zoals gewoonlijk ???? Bezorging was iets verlaat door probleempje. Niet erg, maar toch gratis drankje meegeleverd. Top service! ??
Zo lekker!!!
Kwaliteit was minder dan normaal. De pizza had een vrije dikke niet knapperige bodem en de pasta was een beetje laag op smaak. Hopelijk de volgende keer weer beter!
Heerlijke verse pizzas. Waren goed heet bij bezorging. Hebben gesmuld!
In het verleden wel een gemopperd op La Romana. Maar vandaag weer top. Prima bezorgtijd, vriendelijke bezorger en heerlijke pizza!
Weer heerlijk gegeten! Wat maken ze toch fantastisch Italiaans eten. Een ABSLOTUTE aanrader La Romona!!!
heerlijk, als altijd
Veel en veel te laat
Helaas pizza viel absoluut tegen. Zurige drab, geen ansjovis en ui zoals besteld. Onherkenbaar. Ben ik niet van jullie gewend
Eten is geweldig!! Het is alleen jammer dat we iedere keer vragen om de pizza te snijden en dat iedere keer niet gebeurt.
wederom top pizza!
Super pizza!!
Super lekkere pizza, maar een wachttijd van 2 uur vonden we echt veel te lang. Indicatie bij bestellen was een uur. Ook na bericht dat bestelling onderweg was, duurde het 30 minuten ipv de genoemde 10 tot de pizza's er waren. Gelukkig waren ze erg lekke
Erg lekker en was nog lekker warm. Het enige zou zijn om tussendoor een update te krijgen hoe laat het ongeveer gaat worden volgens eerste bericht een uur maar werd anderhalf uur
Altijd heerlijk verse en warme pizza's .. heeerlijk
Zoals altijd super
Lekkere pizza's en warm bezorgd!
De Carbonara was erg lekker.
Was weer fantastico!
Heerlijk als altijd!
Super pizza door super ragazzi!
Dit keer waren de pizza's lauw en daardoor wat slap. Smaak is prima.
Altijd lekkere pizza en snelle bezorging!
Heerlijk
Lekker eten, goed verpakt, bezorgtijd klopte.